אדריכל בתים פרטיים | מה חשוב לדעת?

בסך הכל בית פרטי כמה מורכב זה כבר יכול להיות? מדוע שלא אקח אדריכל זול ואחסוך כסף? במחיר הזה ארכוש מטבח יקר יותר….

אחת הטעויות הנפוצות ביותר של לקוחות הינה מינוי אדריכל על פי מחיר ולא על פי יכולות, ישנה תפיסה כי בית צמוד קרקע הינו מבנה פשוט ולכן אין צורך ל”בזבז” כסף על בעל מקצוע “יקר”.

אדריכל בתים פרטיים יצירתי יכול לחסוך לכם כסף והרבה!!! החלטה בודדת של אדריכל יכולה לחסוך את כל השכ”ט שלו כבר ביומיים הראשונים לעבודתו.

 

לא עוד בית| אלא יצירה אדריכלית

אדריכלות אמנם עוסקת בבניית מבנה, אך לא כל מבנה הינו בעל איכויות ארכיטקטוניות.

כאשר אנו נבחר אדריכל בתים פרטיים ישנה חשיבות להתרשם מתיק עבודותיו. משרדים אשר חרטו על דיגלם רצון ליצור אדריכלות מיד הדבר יבוא לידיי ביטוי הן בתוצרי התכנון שנראה מול עיננו והן בתשוקה והידע הנשפך מבעל המקצוע.

אדריכל טוב יסחוף אתכם וייטע בכם את התחושה שאתם בידיים הטובות ביותר, הינכם עומדים להשקיע את מיטב חסכונותיכם וכספיכם וודאו כי האדם שיוביל למענכם את המיזם גורם לכם לחוש הכי בנוח.

עיצוב בית פרטי
בית פרטי במרכז הארץ
תכנון מטבח יוקרתי
וילת יוקרה מושב כפר הנגיד
מטבח יוקרה בקריות

מטבח או מקום לבשל בו?

כיצד נתכנן מטבח ייחודי?

כיצד נאזן בין אסטטיקה לפרקטיקה?

הפורמייקה אותה פורמייקה,הצירים אותם צירים ומרבית חברות המטבחים מתאימות עצמם לטרנדים העכשווים, אם כך מה ייחד את מטבח הבית שלנו משל אחרים?

תפיסת תכנון נכונה ויצירתית אל מול תפיסה מקובעת!

באם אדריכל יתכנן בתפיסתו מטבח ישנו סיכוי גבוהה שייתפס אל תוך תפיסות מקובעות ומשם המרחק לייצר “מטבח” הינו קצר. הסוד הטמון בתכנון חלל “מטבח אחר” היא העובדה כי כבר בראשית התהליך אנו מגדירים את המטבח כמקום, ושכך התהליך העיצובי והתוצרים נולדים מתוך תובנה אחרת לגמרי הקשורה בצרכי המשפחה, האתר, ובעיקר החוויות אותם אנו מחפשים לייצר לחוות ולהרגיש , התוצאה הינה פרשנות אחרת לגמרים גם אם הם מוכרים ונפוצים.

תכנון חדר שינה הורים | הממלכה הפרטית שלכם

תכנון אדריכלי נכון של בתי יוקרה חייב לקחת בחשבון היררכייה של חללים. חדר ההורים הינו פרוייקט בפני עצמו בתוך ארגון חללי הבית.

כיצד ליצור פרטיות לצד קירבה ושליטה על ילדינו?

האם למקם את חדר ההורים בנפרד מחדרי השינה של הבית?

האם לייצר יציאה לגינה או שמא להעדיף את הנוף מהקומה הראשונה?

בבחירתכם אדריכל בתים פרטיים בידקו פתרונות של פרוייקטים קודמים והאם הם עונים על הקריטריונים והערכים אשר הינכם מחפשים שיתקיימו בביתכם.

תבקשו להבין את האילוצים עימם התמודד האדריכל וכיצד פתר אותם, תמונה יפה זה חשוב אך יש להבין את הסיפור מאחוריה.

 

55
תכנון חדר שינה הורים | וילה במרכז

אדריכל בתים פרטיים

 הבית הפרטי שלנו אמור לשקף את הצרכים שלנו ואת מי שאנו כיום ומי שאנו שואפים להיות. אנו מעצבים את סביבתנו והיא מעצבת אותנו לשנים שיבואו.
כמובן, שבכדי להצליח לשלב את הדרישות והצרכים שלכם מהבית ואולי אף להגשים את החלומות שלכם לגביו, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בקפידה את אותו אדריכל בתים פרטיים אשר יהיה זה שיגבש את החזון ויוביל עימכם את הפרוייקט למימוש עד שלמות.
בעת בחירת אדריכל בעיצוב הפנים היוקרתי, חשוב לזכור שיש לו תפקיד חשוב בשאלה איך הבית שלנו יראה בסופו של תהליך ולכן, חשוב לשים דגש על בחירת אדריכל כישרוני ומקצועי.

אדריכל בתים פרטיים

מחפשים אדריכל בתים פרטיים?

אם גם אתם תרים אחר אדריכל בתים פרטיים,  צרו קשר לקבוע פגישת ייעוץ ראשונית ולעשות את הצעד הראשון בדרך לגיבוש חזון נכון והשמתו באופן היצירתי והמקצועי ביותר.

אהבתם? היכנסו לבלוג וקראו עוד.
באם אתם אוהבים עיצוב עכשווי,קלאסי, רטרו או פרובנס כולם צריכים חושקים בעיצוב ייחודי ויצירתי? כל יצירה במשרדנו הינה אותנטית ובעלת ניחוח ייחודי, אנו מאמינים בתכנון המבוסס על עקרונות תכנון מסורתיים עם פרשנות עכשווית.
אנו באבי דגן אדריכלות ובינוי ערים  משרד אדריכלים בקריות מתחייבים להוציא מכל פרוייקט יצירה ברמה לאומית ללא קשר לגודלו מיקומו או תקציבו.

דגשים חשובים בבחירת אדריכל

בעת בחירת אדריכל בתים פרטיים ההמלצה תהיה לשים דגש על הפרמטרים הבאים:

  • ניסיון – יש לבחור באדריכל בעל ניסיון בתחום. ניסיון של שנים יכול להעיד במידה רבה על הרמה המקצועית של האדריכל ועל טיב העבודה שלו.
  • תיק עבודות – הדרך הטובה ביותר להתרשם מאדריכל בתים פרטיים, היא באמצעות עיון מקיף בתיק העבודות שלו.
    תיק העבודות יאפשר לקבל את התמונה המלאה לגבי טיב ואיכות העבודה של אותו האדריכל.
  • חיבור אישי – מכיוון שאדריכל אמור ללוות את לקוחותיו בתהליך ארוך ומשמעותי בחייהם.
    חשוב לבחור אדריכל עם תודעת שירות גבוהה, כזה שקשוב ללקוחותיו ושומר על זמינות גבוהה לכל בעיה או שאלה וכמובן, כזה שהכימיה אתו תהיה טובה.
  • המלצות – תמיד קיימת אפשרות לנסות ולקבל המלצות אמינות על טיב עבודתו של אותו אדריכל, מה שגם יכול להשפיע על הבחירה.

 

דגש על פרמטרים נכונים כגון אדריכל יצירתי בעל ניסיון וידע, יבטיחו לבסוף בסופו של דבר את התוצאה הטובה ביותר בשבילכם!

השאירו פרטים ונחזור אלייכם

17
עיצוב פאטיו מוצע לבית פרטי בצפון